• Politik & økonomi
  • Unge
  • Blog
  • Debat
  • Samfund
  • Sponsoreret
januar 31, 2023
  • Politik & økonomi
  • Unge
  • Blog
  • Debat
  • Samfund
  • Sponsoreret
HomeSponsoreret indholdEr reklameartikler yt? Eller er unge stadig vilde med dem?

Er reklameartikler yt? Eller er unge stadig vilde med dem?

  • 29. juni 2019
  • Redaktionen
  • Posted in Sponsoreret indhold
0
SHARES
FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Før i tiden var det sådan, at de unge elskede, når de kunne få noget gratis. Det betød bedst af alt, at der var nogle penge, der blev sparet i det månedlige budget, og derfor blev der mere til overs til andre ting. Det betød også, at flere valfartede til de arrangementer, hvor der blev lovet diverse små gaver og gratis goodiebags, men efterhånden er det blevet sjældnere og sjældnere, at man oplever sådanne små gestusser. Diverse virksomheder og firmaer vælger at spare dem væk, fordi de mener, at deres ord, deres ydelse og det, de står for, sagtens kan stå alene Men er det sandheden? Er det virkelig blevet yt at dele gratis reklamegaver ud? Det er det bestemt ikke, hvorfor du bør tage et kig på BL-Graphic der kan lave reklametryk på alt.

Skab dig nogle interessante leads ved at lokke med gratis merchandise

Selvom tendensen er, at der bliver produceret færre og færre reklamegaver, fordi der skal være flere penge på den grønne bundlinje, så er det bestemt stadig noget, som virksomheder og firmaer burde investere i. For det er lige netop, hvad det er. Det er en investering i de nye og de potentielle kunder, som i fremtiden vil huske på en, fordi de render rundt med en keyhanger, en kuglepen, en paraply, et smartphone-cover eller andet med dit logo og eller dit slogan. Selvom det måske ikke er et direkte salg, du oplever ved at give gratis merchandise ud, så er det bestemt noget, der sørger for, at folk husker på dig, og hvem du er, lige såvel som det giver dig gratis reklame, når folk bevæger sig rundt i bybilledet med dit navn eller logo på nogle af deres ting. Der skabes således en bevidsthed om dit virke, og det kan i sidste ende give dig nogle virkelige og meget interessante leads, der kan føre dig mod succes.

Sæt pris på den korte kontakt

Når du indledningsvist gerne vil i kontakt med de potentielle kunder, er der ofte også behov for en gulerod. Vi lever nemlig i en tid, hvor det er muligt at drukne i gode tilbud og reklamer, og derfor er det let at forsvinde i mængden. Når du giver noget gratis ud, hvad enten det er vedlagt ved hver bestilling, om du deler det ud i gågaden, eller om du står på en messe og stikker folk dit merchandise i hånden, så har du skabt en kontakt med folk. Det betyder, at der bliver åbnet op for en spændende samtale, hvor du kan ytre dig om det, du står for. Du har således for en stund dine potentielle kunders opmærksomhed, og det er ikke noget, man skal kimse ad. For selvom det blot er 30 sekunderes taletid, du får, før kunderne bevæger sig videre, så er det meget længere tid, du har deres opmærksomhed, end hvad der gør sig gældende online. Her klikker folk sig ofte videre efter blot få sekunder.

Related Posts

comments
Sponsoreret indhold

Find en gave til hende, som hun vil elske

comments
Sponsoreret indhold

Hvad er søvn egentligt?

comments
Sponsoreret indhold

Vil du vide mere om højskoler, og hvorfor du skal ...

  • 20. juni 2019

5 ting der ALTID skal med på festival

  • 9. juli 2019

About author

Redaktionen

Related Posts

comments
Sponsoreret indhold

Find en gave til hende, som hun vil elske

comments
Sponsoreret indhold

Hvad er søvn egentligt?

comments
Sponsoreret indhold

comments
Sponsoreret indhold

Alt du bør vide om at arve

Comments

Andre sider

  • Kontakt
  • Annoncering
  • Om os
  • Ungdomspolitik
  • Indsend debatindlæg
  • Skriv for os
  • Økonomiske begreber

Arkiv

  • december 2022 (4)
  • november 2022 (5)
  • oktober 2022 (5)
  • september 2022 (7)
  • august 2022 (6)
  • juli 2022 (8)
  • juni 2022 (2)
  • april 2022 (1)
  • marts 2022 (7)
  • februar 2022 (5)
  • januar 2022 (2)
  • december 2021 (4)
  • november 2021 (1)
  • august 2021 (2)
  • juli 2021 (3)
  • juni 2021 (3)
  • april 2021 (1)
  • februar 2021 (2)
  • januar 2021 (1)
  • december 2020 (1)
  • november 2020 (2)
  • oktober 2020 (3)
  • september 2020 (2)
  • august 2020 (4)
  • juli 2020 (2)
  • juni 2020 (5)
  • maj 2020 (1)
  • april 2020 (2)
  • marts 2020 (4)
  • februar 2020 (3)
  • januar 2020 (4)
  • december 2019 (4)
  • november 2019 (2)
  • oktober 2019 (4)
  • september 2019 (10)
  • august 2019 (5)
  • juli 2019 (8)
  • juni 2019 (4)
  • maj 2019 (4)
  • april 2019 (7)
  • marts 2019 (9)
  • februar 2019 (10)
  • januar 2019 (17)
  • december 2018 (10)
  • november 2018 (13)
  • oktober 2018 (27)
  • september 2018 (12)
  • august 2018 (23)
  • juli 2018 (16)
  • juni 2018 (24)
  • maj 2018 (31)
  • april 2018 (14)
  • marts 2018 (5)
  • januar 2018 (3)
  • december 2017 (6)
  • november 2017 (9)
  • oktober 2017 (16)
  • september 2017 (6)
  • august 2017 (6)
  • juli 2017 (3)
  • juni 2017 (2)
  • maj 2017 (10)
  • april 2017 (31)
  • marts 2017 (49)
  • februar 2017 (186)
  • januar 2017 (16)

Følg os